miercuri, 20 martie 2013

Glittery half moon

Hey, girls!


Me super, super happy! M-am bucurat astazi ca un copil cand am primit comanda de pe Born Pretty J Fac poze si maine va arat si voua ce mi-am luat J

Postarea de astazi este una rapida, in seara asta sunt in fel de mini chef, pregatesc varza calita cu costita afumata :D. Revenind la unghiute, aveam pofta de un half moon pe care l-am facut din paiete hexagonale, iar ca baza am folosit gri + albastru, unele dintre favoritele mele.









Sper sa va placa!

O seara frumoasa, dears!

Ana

15 comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura, imi plac tare mult paietele... cred ca ar trebui sa fac niste cumparaturi, le-ai luat cumva online?

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Anca! Pe acestea le-am luat din magazinele din Pitesti, dar am comandat si de pe Born Pretty un set, toate nuantele :)

      Ștergere
  2. Foarte eleganta. paietele chiar sunt de efect. Super rezulattul final. Pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa manichiura! Te rog spune-mi, ce numar are oja de la Maybelline, nu mai am nimic asemanator in colectie :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt... Si culorile,si paietele si efectul. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt, nuanta de albastru e superba ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. E superba! Mi se pare foarte eleganta si de efect!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...