luni, 18 februarie 2013

DIY – Rock my leather jacket

Hey, girls!

De ceva timp cautam pe la merceriile din Pitesti tinte cu care sa readuc la viata o jacheta de piele foarte draga mie, cumparata acum vreo 5 ani dintr-o vacanta in Dubai. Insa preturile mi s-au parut cam mari pentru o bucatica de metal (cam 0.80 - 1 leu).

Pentru o vreme am abandonat ideea, pana acum  o saptamana cand Carrefour a organizat un targ de accesorii la care am gasit fel si fel de minunatii, si desigur tinte de toate dimensiunile, culorile si pentru toate preferintele. Am ales unele medii de 0.30 lei si am luat 40 de bucati.

Nu am avut un cleste special de intors piciorusele in interior, asa ca am folosit capatul de la pila J. Si pentru ca pielea de la epoleti si de la buzunare este dubla, am fost nevoita sa fac inainte gauri cu varful de la forfecuta (piciorusele nu intrau sub nici o forma si nici un ac de cusut nu m-a ajutat mai mult). Am incercat sa nu o „impopotonez” prea tare pentru ca vreau sa o port si la serviciu, si n-as vrea sa sperii pacientii cu ea :P.

Chiar daca pare usor, cred ca am stat vreo 2-3 ore sa aplic 40 de tinte..plus ca aveam mainile negre de la vopseau de pe haina :D.

Daca ar fi dupa mine, as pune tinte pe toate accesoriile si hainutele...am vazut o foto cu tinte pe ciorapi J.










Voua va plac tintele?

O seara frumoasa, dragelor!

Ana

Un comentariu:

  1. Da, imi plac si tare imi vine sa gauresc niste hainute si o pereche de bocancei..dar mi-e cam frica:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...