luni, 21 ianuarie 2013

Last snow flakes

Hello, girls!

M-am gandit sa fac o ultima manichiura pe tema sarbatorilor de Craciun/ de iarna si am optat pentru ceva simplu si “purtabil”. 

Am facut o noua incercare cu oja albastra de la Colorama, dupa ce am diluat-o, si de data asta a fost ok, nu a mai facut bulele acelea inestetice. Am mai folosit glitter argintiu si fulgi dintr-un carusel fimo pe care l-am achizitionat de curand.







Sper sa va placa! J

O zi cat mai frumoasa si insorita,

Ana

2 comentarii:

  1. superbe, frumoasa oja, frumos modelul!
    eu am trecut la floricele in speranta ca va veni primavara mai devreme :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks :*
      Si eu o astept cu nerabdare, dar am vazut la meteo ca se intorc ninsorile :(

      Ștergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...