miercuri, 5 decembrie 2012

Inspiration



Ho! Ho! Ho!

Se pare ca Mosul si-a pregatit bine calea, ca sa-i alunece sania mai bine a presarat ceva zapada si peste Romania. De cand sofez, nu mai sunt chiar un fan infocat al zapezii, dar parca decembrie fara fulgi de nea este prea fad.. In alta ordine de idei, sper ca ati fost cuminti ca sa poposeasca diseara Mos Nicolae si pe la voi J




Astazi o sa va arat ce unghiute am purtat in club, weekend-ul acesta. Inspiratia mi-a venit de la acest statement necklace facut de mine J




Cum am facut:

- am aplicat un strat de oja Miss Sporty  mov pe unghiile de la degetul mic, mijlociu si aratator, iar pe inelar si degetul mare, un strat de lac albastru Flormar nr 423;

- am lipit pe fiecare unghie banda adeziva subtire: una paralel cu varful unghiei si inca una, perpendicular pe aceasta catre marginea exterioara a unghiei;

- am aplicat al doilea strat de lac, invers de cum aplicasem prima data (albastru pe degetul mic, mijlociu si aratator, iar pe inelar si degetul mare, mov);

- cu ajutorul unei pensete am dezlipit benzile, inainte de a se usca al doilea strat de lac;

- am aplicat un strat de top coat Kallos… and that’s it!

 O zi frumoasa, tuturor!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...